•• Пропонований ПП розрахований на підтримку та розробку більшості бухгалтерських (і не тільки) документів та однаково ефективно використовується для ведення обліку на підприємствах з будь-якою системою оподаткування та з майже
всіма видами діяльності в різних конфігураціях робочих місць :
|
•• З допомогою пропонованого ПП при коректному заповненні первинних документів автоматично формуються проводки
в БО та ПО, виконується розрахунок валових доходів та витрат, що дозволяє вивільнити головного бухгалтера для вирішення більш
важливих питань по оптимізації ведення обліку та оптимального використання коштів підприємства.
•• Введення (виписка) первинних документів може здійснюватись спеціалістами різної кваліфікації та освіти. ПП підтримує автоматичне занесення інформації з довідників, в яких накопичується інформація в процесі виписки первинних документів фахівцями на своїх робочих місцях (помічники, менеджери, комірники та інші служби вашого підприємства). •• Розроблена методика перевірки правильності отриманого обігового балансу та коректності заповнення первинних документів вже після їх виписки. Забезпечено ефективний метод виправлення неточностей або помилок, допущених при роботі з електронними документами. Автоматично готуються журнали господарських операцій, журнали-ордери по субрахунках. Ведуться Касова та Головна книга, які роздруковуються в звичному вигляді в різних режимах. •• Підтримується робота з 8 банківськими рахунками. •• Для банківських операцій реалізовано імпорт виписок та експорт ПД та Зарплатних відомостей для банків з системою "Клієнт-банк" у форматі iBank 2U. •• Інтерфейс з іншими програмами (Звітність в електронному виді). Реалізована можливість запису різних звітів на електронні носії у форматі XML для подальшого імпорту програмами "BEST" та "OPZ". •• Реалізовано формування в автоматичному режимі документів у форматі .HTML для забезпечення користувачу перегляду, друку та передачі/отримання документів засобами інтернет. •• Забезпечена можливість одночасно працювати з документами актуальних та старих зразків (декілька форм для вводу та друку одного документа). ••• Програмний комплекс (ПК) "IT-Vis" забезпечує високу надійність збереження актуальності даних (наприклад, відключення напруги, перевстановлення Windows, інше). ПК та ПП є самодостатнім ПЗ та не потребує інсталяціїї у звичному розумінні. У користувача ПП "3 СОС. Бухгалтерія" немає необхідності у наявності спеціалістів з програмування та адміністрування БД. • Однією з особливостей ПК є "відкати" - можливість анулювати практично будь-яку дію або виправити її без зайвих операцій в обліку. Використовується при виправленні помилок, проектуванні результатів обліку, а також при необхідності переробити баланс, звіт і т.п. • Одним з факторів надійності ПК є контроль наявності вільного місця на носієві. ••• Розробник програмного забезпечення надає консультації абонентам не тільки по роботі з ПП, але й по методиці організації бухобліку на підприємстві при використанні даного ПП. Для нових користувачів за бажанням проводяться практичні заняття по зведенню балансу та отриманню звітів протягом одного-двох кварталів після придбання ПП "3 СОС". За домовленістю при відновленні (реанімації) обліку надається допомога бухгалтеру не більше ніж за 1 попередній квартал з моменту придбання при умові повного використання ПП. |
Технічні характеристики.
Більше інформації та замовлення : e-mail: intalm@volia.ua або за телефоном (044) 562-12-46, або в гостьовій книзі, чи на форумі сайту http://intal.ucoz.ua Розробник: Україна, м.Київ, ТОВ “ІнТал”. ЄДРПОУ 22922208. |