Автоматизація обліку
для ЮО, ФО-П у м.Києві:
БО, ПО, ОО
та КО
В FIREFOX кирилиця працює не коректно (відображення в Iframe). Тимчасово користуйтесь іншим браузером
Пошуковики індексують сайти з урахуванням інформації на момент індексації
(включаючи інформацію з RSS інших сайтів).
Якщо Ви не знайшли обіцяної пошуковиком інформації в даний момент на сторінці,
її можна подивитись в архівах RSS з інших сайтів, натиснувши на картинку
відповідної добірки на нашому сайті.
Відповідно до пункту 183.13 статті 183 Податкового кодексу України для інформування платників ПДВ центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, щодекади оприлюднює на своєму веб-сайті дані з реєстру платників ПДВ.
Інформація оприлюднена станом на 21.12.2013
Інформацію про анульовані свідоцтва можна отримати скориставшись меню «Анульовані свідоцтва платників ПДВ». Також рекомендуємо використовувати сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» для перевірки надійності Ваших ділових партнерів. ВИ МОЖЕТЕ ЗДІЙСНИТИ ПОШУК ЗА НАСТУПНИМИ РЕКВІЗИТАМИ:
Дата: Субота, 21.01.2012, 13:33 | Повідомлення # 2
Група: Адміністратор
Повідомлень: 1473
Статус: десь вийшов
ВРУ: • Наказ № 1492 від 25.11.2011 «Про затвердження форм та порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість». Чинний з 10.01.2012 • Додатки 1-3 до Наказу • (.doc] Додаток 1. ЗАЯВА про вибір квартального звітного (податкового) періоду • Додаток 2. ПОВІДОМЛЕННЯ про делегування філіям (структурним підрозділам) права виписки податкових накладних та ведення частини реєстру отриманих та виданих податкових накладних* • Додаток 3. АКТ про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість
За новою формою, затвердженою наказ Міністерства фінансів України від 25.11.2011 №1492 „Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість”, який набув чинності 10 січня 2012 року, податкова звітність з ПДВ подаватиметься з 1 лютого 2012 року.
Квитанція №1 Документ: J0215103 Дод. 5 Розшифровки подат. зобов. та подат. кредиту в розрізі контрагентів За період: 2011 р.,IV Квартал Документ доставлено до центрального рівня Державної податкової адміністрації України 02.02.2012 в 14:27:37 ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ З ЗАУВАЖЕННЯМИ. Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття Вашого електронного звiту на районному рівні. Зауваження: Попередження - пунктом 202.1 статті 202 Податкового кодексу України визначено, що звітним (податковим) періодом для всіх платників податку на додану вартість є один календарний місяць.
Квитанція №2 Документ доставлено до районного рівня Державної податкової адміністрації України 02.02.2012 в 14:27:37 Підрозділ: 2651 ДПI У ДАРНИЦЬКОМУ Р-НI М.КИЄВА ДОКУМЕНТ НЕ ПРИЙНЯТО. При необхідності виправте документ та відправте його знову. Виявлені помилки: Не визначена відповідність кода форми - код: J0215103 . Відправник: Шлюз прийому звітності 'ДПА України', версія 2.1.3.10
Дата: П′ятниця, 27.07.2012, 15:58 | Повідомлення # 4
Група: Адміністратор
Повідомлень: 1473
Статус: десь вийшов
26.05.2010 15:50. Азаров доручив перейти на автоматичне відшкодування ПДВ із серпня 2010 р. ... Як повідомлялось, 24 березня ц.р. Азаров заявив, що податкова повинна буде перевірити всі заявки на предмет реального експорту. Прем'єр відзначив, що держава планує з 1 липня 2010 р. відшкодовувати ПДВ автоматично. За його словами, в державі буде модернізована і спрощена податкова система. Так, з 1 січня 2011 р. податки в Україні будуть знижені, але уряд доб'ється того, щоб вони сплачувалися справедливо і в повному обсязі.
Варто відзначити, що в Україні податкове навантаження одне з найбільших серед країн СНД, зокрема більше ніж у Білорусі, Молдові, РФ і Казахстані.
26.05.2010 • Стаття За матеріалами РБК-Україна -----------------------------
ДПСУ в листі від 16.01.2013 р. № 512/5/15-3115 роз’яснила питання щодо віднесення виробництва міцелію їстівних грибів до сільськогосподарських видів діяльності.
Так, податківці нагадали, що порядок застосування спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства визначений ст. 209 Податкового кодексу України (далі — ПКУ). При цьому, пославшись на п.п. 209.17.2 ПКУ, вони дійшли висновку, що на операції з вирощування міцелію та грибів поширюється дія спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства.
пройшли реєстрацію накази Мінфіну, якими затверджені:
- форма та Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість (наказ Мінфіну від 23.09.2014 р. № 966);
- форма Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок його ведення (наказ Мінфіну від 22.09.2014 р. № 958).
Також вступив до Мін'юсту на реєстрацію наказ Мінфіну від 22.09.2014 р. № 951, яким затверджено форму податкової накладної та Порядок заповнення податкової накладної.
13.10.2014 • Наказ МінФінУ № 957 від 22.09.2014 р. Про затвердження форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної. Держ. реєстрація 13.10.2014
Цитата
4. Цей наказ набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування.
Відповідно до пунктів 200-1.1 і 200-1.2 статті 200-1 ПКУ КМУ постановляє:
1. Затвердити Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, що додається.
2. Установити, що рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість відкриваються у Державній казначейській службі.
3. Державній фіскальній службі та Державній казначейській службі забезпечити здійснення заходів, необхідних для запровадження з 1 січня 2015 р. системи електронного адміністрування податку на додану вартість, зокрема відкриття до 25 грудня 2014 р. Державною казначейською службою у зазначеній системі рахунків платникам податку на додану вартість, що зареєстровані платниками такого податку згідно із поданим до 15 грудня 2014 р. Державною фіскальною службою реєстром таких платників.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пункту 1, який набирає чинності з 1 січня 2015 року.
• ЗУ № 1690-VII від 07.10.2014 р. «Про внесення змін до ПКУ щодо вдосконалення оподаткування інвестиційної діяльності». Чинний з 08.11.2014
Відповідно до пункту 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, та пункту 19 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом МінФінУ від 22.09.2014 № 957 (у редакції наказу МінФінУ від 14.11.2014 № 1129), податкові накладні/розрахунки коригування, складені в електронній формі, скріплюються електронними цифровими підписами посадових осіб платника податку.
Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Внести до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 1, ст. 31), зміни, що додаються. 2. Ця постанова набирає чинності з 1 лютого 2015 року.
ЗМІНИ, що вносяться до Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних
1. Абзац перший пункту 1 викласти в такій редакції:
“1. Цей Порядок визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї (далі — податкова накладна та/або розрахунок коригування), до Єдиного реєстру податкових накладних (далі — Реєстр), звіряння даних, що містяться у виданих платникам податку на додану вартість — отримувачам (покупцям) товарів (послуг) податковій накладній та/або розрахунку коригування, з відомостями, які містяться у Реєстрі.”.
2. Пункти 3 і 4 викласти в такій редакції:
“3. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не видаються отримувачу (покупцю) товарів (послуг) та залишаються у їх постачальника (продавця); складені під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України; складені в межах виконання угод про розподіл продукції; складені за операціями з постачання товарів (послуг), які звільнені від оподаткування) незалежно від суми податку на додану вартість, зазначеної в одній податковій накладній та/або розрахунку коригування.
У разі надання нерезидентом послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, податкова накладна складається та реєструється зареєстрованим на території України платником податку — отримувачем (покупцем) таких послуг.
Розрахунок коригування, складений постачальником (продавцем) товарів (послуг) до податкової накладної, яка видана їх отримувачу (покупцю) — платникові податку, підлягає реєстрації:
постачальником (продавцем), якщо передбачається збільшення суми компенсації вартості товарів (послуг) на користь такого постачальника (продавця) або коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суми компенсації;
отримувачем (покупцем), якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів (послуг) на користь їх постачальника (продавця).
Розрахунок коригування, складений платником податку до податкових накладних, які не видаються отримувачу (покупцю) товарів (послуг), а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, підлягають реєстрації таким платником податку.
4. Розрахунок коригування до податкової накладної, складеної до 1 лютого 2015 р. та відомості якої не підлягали внесенню до Реєстру у зв’язку з недосягненням суми, визначеної пунктом 11 підрозділу 2 розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу України, підлягає реєстрації після реєстрації такої накладної.
Для цього постачальник (продавець) товарів (послуг) повинен протягом доби зареєструвати податкову накладну (незалежно від дати її складення з урахуванням строків давності, встановлених статтею 102 зазначеного Кодексу) та розрахунок коригування до неї.”.
3. У пункті 5:
1) в абзаці першому слово “Продавець” замінити словами “Постачальник (продавець)”;
2) в абзаці другому слова “платника податку” замінити словами “постачальника (продавця)”, а слово “продавця” — словами “постачальника (продавця) (за наявності)”;
3) в абзаці третьому слова “у продавця” замінити словами “у постачальника (продавця)”, а слова “печатки продавця” — словами “печатки постачальника (продавця) (за наявності)”;
4) в абзаці четвертому слово “Продавець” замінити словами “Постачальник (продавець)”, а слово “продавця” — словами “постачальника (продавця) (за наявності)”;
5) доповнити пункт після абзацу четвертого новими абзацами такого змісту:
“Під час реєстрації податкової накладної отримувачем (покупцем) послуг у разі надання нерезидентом послуг, місцем постачання яких визначено митну територію України, накладання електронного цифрового підпису здійснюється у порядку, передбаченому для постачальника (продавця).
Під час реєстрації розрахунку коригування отримувачем (покупцем) товарів (послуг) у разі, коли передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів (послуг) на користь їх постачальника (продавця), постачальник (продавець) після складення розрахунку коригування накладає електронний цифровий підпис відповідно до абзаців другого — четвертого цього пункту та надсилає такий розрахунок отримувачу (покупцю), який накладає на нього власний електронний цифровий підпис у порядку, передбаченому для постачальника (продавця).”.
У зв’язку з цим абзац п’ятий вважати абзацом сьомим;
6) в абзаці сьомому:
у першому реченні слово “продавець” замінити словами “платник податку”, а слова “податковому органові” — словами “контролюючому органові”;
у другому реченні слова “посадових осіб продавця” замінити словами “посадових осіб платника податку”, а слова “печатки продавця” — словами “печатки платника податку (за наявності)”.
4. У пункті 6:
1) у першому реченні слово “продавець” замінити словами “платник податку”;
2) у другому реченні слово “продавця” замінити словами “платника податку”.
5. У пункті 7 слово “проводиться” замінити словами “у разі відсутності причин для відмови проводиться”.
6. Пункт 8 викласти в такій редакції:
“8. Для підтвердження прийняття податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації платникові податку, який здійснює реєстрацію, видається квитанція в електронній формі, у якій наводяться реквізити зазначених документів, відповідність електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, результати перевірки електронного цифрового підпису, інформація про постачальника (продавця) товарів (послуг), дата і час прийняття, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова накладна та/або розрахунок коригування. Квитанція, на яку накладається електронний цифровий підпис ДФС, підлягає шифруванню та надсилається платникові податку, який здійснює реєстрацію, засобами телекомунікаційного зв’язку. Примірник квитанції в електронній формі зберігається у ДФС.”.
7. У пункті 9:
1) підпункт 1 викласти в такій редакції:
“1) наявність помилок під час заповнення податкової накладної;”;
2) доповнити пункт підпунктами 4 і 5 такого змісту:
“4) порушення вимог щодо наявності суми податку, обчисленої відповідно до пункту 2001.3 статті 2001 Податкового кодексу України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);
5) порушення вимог, установлених пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 Податкового кодексу України.”;
3) у першому реченні останнього абзацу слово “продавцеві” замінити словами “платникові податку”.
8. В абзацах першому і другому пункту 11 слово “продавцеві” замінити словами “платникові податку”.
9. У пункті 12 слово “продавець” замінити словами “платник податку”.
10. У пункті 13:
1) в абзаці першому слово “покупець” замінити словами “платник податку”;
2) абзац другий викласти в такій редакції:
“На запит платника податку щодо надання інформації, яка міститься у Реєстрі, безоплатно видається:”;
3) доповнити пункт абзацом такого змісту:
“повідомлення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування і податкову накладну та/або розрахунок коригування в електронній формі.”.
11. У пункті 14:
1) в абзаці другому слово “покупця” замінити словами “платника податку (за наявності)”;
2) в абзаці третьому слова “у покупця” замінити словами “у платника податку”, а слова “печатки покупця” — словами “печатки платника податку (за наявності)”;
3) в абзаці четвертому слово “Покупець” замінити словами “Платник податку”, а слово “покупця” — словами “платника податку (за наявності)”.
12. У пункті 15 слово “покупця” замінити словами “платника податку”.
13. У пункті 16:
1) слово “покупця” замінити словами “платника податку”;
2) доповнити пункт абзацом такого змісту:
“У разі виявлення невідповідності електронного документа формату (стандарту), затвердженому в установленому порядку, платникові податку надсилається квитанція із зазначенням причини.”.
14. У пункті 17:
1) у другому реченні абзацу першого слово “покупцеві” замінити словами “платникові податку”;
2) в абзаці другому слово “покупця” замінити словами “платника податку”.
15. У тексті Порядку слова “Державна податкова служба” в усіх відмінках замінити словом “ДФС”, а слова “затверджений Державною податковою службою” в усіх відмінках — словами “затверджений в установленому порядку” у відповідному відмінку.
16. Доповнити Порядок приміткою такого змісту:
“Примітка. Період з 1 лютого до 1 липня 2015 р. є перехідним періодом, протягом якого реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування здійснюється без обмеження сумою податку, обчисленою за формулою згідно з пунктом 2001.3 статті 2001 Податкового кодексу України. Починаючи з 1 липня 2015 р. податкові накладні підлягають реєстрації з дотриманням вимог щодо наявності зазначеної суми.”.
Дата: Вівторок, 03.02.2015, 15:00 | Повідомлення # 16
Група: Адміністратор
Повідомлень: 1473
Статус: десь вийшов
• Наказ МінФінУ № 13 від 23.01.2015 р. «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів МінФінУ». Опубліковано (30.01.2015). Мін'ЮстУ 30.01.2015 р. за № 102/26547
Цитата
Відповідно до пункту 200.20 статті 200, пунктів 201.2 та 201.15 статті 201 розділу V Податкового кодексу України та Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою КМУ від 20 серпня 2014 року № 375, НАКАЗУЮ: 1. Внести зміни до:
форм податкової декларації з податку на додану вартість, уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23 вересня 2014 року № 966, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 жовтня 2014 року за № 1267/26044, виклавши їх у новій редакції, що додається;
Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23 вересня 2014 року № 966, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14 жовтня 2014 року за № 1267/26044, виклавши його у новій редакції, що додається.
2. Затвердити Зміни до Порядку визначення відповідності платника податку на додану вартість критеріям, які дають право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 листопада 2014 року № 1128, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17 листопада 2014 року за № 1454/26231, що додаються.
3. У формі податкової накладної, затвердженій наказом Міністерства фінансів України від 22 вересня 2014 року № 957, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2014 року за № 1235/26012 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 14 листопада 2014 року № 1129), слова „і включені до реєстру виданих та отриманих податкових накладних” виключити.
4. Затвердити Зміни до Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22 вересня 2014 року № 957, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2014 року за № 1235/26012 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 14 листопада 2014 року № 1129), що додаються.
5. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Чмерук М.О.), Департаменту методологічної роботи з питань оподаткування Державної фіскальної служби України (Привалова Н.Є.) у встановленому порядку забезпечити: подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України; оприлюднення цього наказу.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. 7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра фінансів України Фудашкіна Д.О. та Голову Державної фіскальної служби України Білоуса І.О.
ГУ ДФС в областях, місті Києві Міжрегіональне ГУ Міндоходів - ЦО з обслуговування великих платників
Про податок на додану вартість
Державна фіскальна служба України у зв’язку з набранням чинності 1 січня 2015 року наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1129 „Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 22 вересня 2014 року № 957” повідомляє.
Починаючи з 1 січня 2015 року, при постачанні товарів/послуг на митній території України податкова накладна складається за формою та в порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 № 957 із змінами та доповненнями, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1129 „Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 22 вересня 2014 року № 957” (далі – Порядок № 957).
Порядком № 957 передбачено, що з 1 січня 2015 року податкова накладна та додатки до неї складатимуться і надаватимуться виключно в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Для розпізнавання електронною системою ідентичності зазначених платниками податків показників, вказаних у графі 5 податкової накладної, додатка до податкової накладної та розрахунку коригування, у вказаних графах передбачено зазначення коду одиниці виміру об’єкта операції відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку (далі – КСПОВО).
Разом з цим зазначаємо, що згідно з пунктом 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Таким чином, у разі якщо вартість послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку, то у графах 5.1 та 5.2 податкової накладної зазначаються одиниці виміру (умовне позначення і код) згідно з КСПОВО.
У разі якщо послуга, що надається, не має одиниці обліку, у графі 5.1 зазначається „послуга”, а графа 5.2 не заповнюється.
Щодо порядку заповнення графи 6 податкової накладної „кількість (об'єм, обсяг)” при постачанні послуг, повідомляємо таке.
У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається „1”.
У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число „0,5”.
У графі 7 податкової накладної зазначається ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування податку на додану вартість. Графа 7 заповнюється у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.
Головним управлінням ДФС в областях, м. Києві та Міжрегіональному головному управлінню ДФС – Центральному офісу з обслуговування великих платників довести зазначений лист до відома платників податку і підпорядкованих підрозділів та забезпечити його врахування під час прийняття звітності, при проведенні контрольно-перевірочної роботи та апеляційних процедур.
• Лист ДФСУ № 5292/7/99-99-19-03-02-17 від 17.02.2015 р. Про податок на додану вартість
• Лист ДФСУ “Щодо повідомлення про прийняття працівника на роботу” від 29.01.15 № 2627/7/99-99-17-03-01-17
• Лист Київського обласного відділення ФСС з ТВП “Про внесення змін до законодавства з питань загальнообов’язкового державного соціального страхування” від 05.01.2015 р. № 12/07-21 •
ТОВ "ІнТал" не несе відповідальності за інформацію, що розміщається іншими виданнями
у своїх інформерах, RSS, тощо.
На нашому сайті вони приводяться для інформування читача та для врахування ним
альтернативних думок та інших точок зору.