Автоматизація обліку
для ЮО, ФО-П у м.Києві:
БО, ПО, ОО
та КО
В FIREFOX кирилиця працює не коректно (відображення в Iframe). Тимчасово користуйтесь іншим браузером
Пошуковики індексують сайти з урахуванням інформації на момент індексації
(включаючи інформацію з RSS інших сайтів).
Якщо Ви не знайшли обіцяної пошуковиком інформації в даний момент на сторінці,
її можна подивитись в архівах RSS з інших сайтів, натиснувши на картинку
відповідної добірки на нашому сайті.
Дивіденди це платіж, що здійснюється юридичною особою – емітентом корпоративних прав чи інвестиційних сертифікатів на користь власника таких корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів та інших цінних паперів, що засвідчують право власності інвестора на частку (пай) у майні (активах) емітента, у зв’язку з розподілом частини його прибутку, розрахованого за правилами бухгалтерського обліку.
До дивідендів прирівнюється також платіж, що здійснюється державними унітарними, комерційними, казенними чи комунальним підприємством на користь відповідно держави або органу місцевого самоврядування у зв’язку з розподілом частини прибутку такого підприємства, платіж, який виплачується власнику сертифіката фонду операцій з нерухомістю у результаті розподілу доходу фонду операцій з нерухомістю. При цьому позитивне або від'ємне значення об’єкта оподаткування не впливає на порядок нарахування дивідендів.
У разі прийняття рішення щодо виплати дивідендів емітент корпоративних прав, на які нараховуються дивіденди, проводить зазначені виплати власнику таких корпоративних прав незалежно від того, чи є оподаткований прибуток.
Емітент корпоративних прав, який приймає рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок з податку у розмірі 23%, нарахованої на суму дивідендів, що фактично виплачуються, без зменшення суми такої виплати на суму такого податку. Зазначений авансовий внесок вноситься до бюджету до/або одночасно з виплатою дивідендів.
У разі виплати дивідендів у формі, відмінній від грошової, базою для нарахування авансового внеску є вартість такої виплати, розрахованим за звичайними цінами.
Обов’язок із нарахування та сплати авансового внеску з цього податку покладається на будь-якого емітента корпоративних прав, що є резидентом, незалежно від того, є такий емітент або отримувач дивідендів платником податку чи має пільги зі сплати податку, надані Кодексом, чи у вигляді застосування іншої ставки податку. Обов’язок із нарахування та сплати авансового внеску з цього податку не поширюється на суб’єктів господарювання, які є платниками фіксованого сільськогосподарського податку.
Це правило поширюється також на державні некорпоратизовані, казенні або комунальні підприємства, які зараховують суми дивідендів у розмірі, встановленому відповідно центральним або місцевим органом виконавчої влади, до сфери управління якого віднесено такі підприємства, відповідно до державного або місцевого бюджету.
При цьому якщо будь-який платіж будь-якою особою називається дивідендом, то такий платіж оподатковується при такій виплаті незалежно від того, чи є особа платником податку, чи ні.
З 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року для суб'єктів індустрії програмної продукції застосовується знижена ставка податку на прибуток підприємств у розмірі 5 відсотків.
Увага! Суб'єкти індустрії програмної продукції можуть застосовувати особливості оподаткування податку на прибуток у разі здійснення видів економічної діяльності, визначених п. 1.5 п. 15 розділу ХХ Податкового кодексу України.
При цьому, суб'єкти індустрії програмної продукції з метою застосування особливостей оподаткування податку на прибуток повинні протягом попередніх чотирьох послідовних звітних (податкових) кварталів сукупно одночасно відповідати таким критеріям:
1) питома вага доходів суб'єкта від здійснення видів економічної діяльності, визначених у підпункті 1.5 цього пункту, становить не менш як 70 відсотків доходів від усіх видів економічної діяльності з реалізації товарів, виконання робіт, надання послуг;
2) первісна вартість основних засобів та/або нематеріальних активів суб'єкта перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного (податкового) року;
3) у суб'єкта відсутній податковий борг;
4) щодо суб'єкта судом не прийнято постанови про визнання боржника банкрутом відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Для отримання права на застосування пільгового режиму оподаткування податком на прибуток підприємств суб'єктам індустрії програмної продукції необхідно подати до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву. Реєстраційна заява подається не пізніш як за 30 календарних днів до початку звітного (податкового) кварталу, з якого зазначений суб'єкт передбачає отримати право на використання особливостей оподаткування.
Для отримання суб'єктами індустрії програмної продукції права на застосування пільги, визначеної Податковим кодексом України, Державна податкова служба рекомендує використовувати форму реєстраційної заяви, яка запропонована проектом наказу "Про затвердження Порядку ведення реєстру, форм реєстраційної заяви, заяви про анулювання реєстрації та свідоцтва про реєстрацію суб‘єктів індустрії програмної продукції, які застосовують особливості оподаткування", який розміщено на веб-порталі ДПС України (www.sts.gov.ua) в рубриці "Регуляторна політика".
Міністерство доходів та зборів повідомляє, що платники податків, які сплатили помилково на старі рахунки авансові внески з податку на прибуток у січні 2013 року, можуть виправити ситуацію та уникнути заборгованості перед бюджетом. Для цього необхідно подати до податкового органу за місцем реєстрації заяву про переведення сплаченої суми зазначених внесків на нові коди Класифікації доходів бюджету, що призначені для сплати авансових внесків з податку на прибуток.
А саме, Класифікацію доходів бюджету доповнено такими позиціями:
11023100 - “Авансові внески з податку на прибуток підприємств і організацій, що перебувають у державній власності”;
11023200 - “Авансові внески з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності”;
11023300 - “Авансові внески з податку на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів”;
11023400 - “Авансові внески з податку на прибуток від казино, відеосалонів, гральних автоматів, концертно-видовищних заходів”;
11023500 - “Авансові внески з податку на прибуток іноземних юридичних осіб”;
11023600 - “Авансові внески з податку на прибуток банківських організацій, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України”;
11023700 - “Авансові внески з податку на прибуток страхових організацій, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України”;
11023900 - “Авансові внески з податку на прибуток організацій і підприємств споживчої кооперації, кооперативів та громадських об'єднань”;
11024000 - “Авансові внески з податку на прибуток приватних підприємств”;
11024100 - “Авансові внески з податку на прибуток від інших платників податку на прибуток”;
11024600 - “Авансові внески з податку на прибуток фінансових установ, включаючи філіали аналогічних організацій, розташованих на території України
Зміни були внесені наказом Міністерства фінансів України від 17.01.2013 р. № 19 до Класифікації доходів бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 р. № 11.
Будьте уважні, нові реквізити бюджетних рахунків для сплати авансових внесків з податку на прибуток розміщено на субсайтах органів ДПС, в засобах масової інформації, а також Центрах обслуговування платників. *** Нагадаємо, що Указом Президента України від №726/2012 від 24.12.2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
ТОВ "ІнТал" не несе відповідальності за інформацію, що розміщається іншими виданнями
у своїх інформерах, RSS, тощо.
На нашому сайті вони приводяться для інформування читача та для врахування ним
альтернативних думок та інших точок зору.